قوانین و مقررات

 

قوانین فروشگاه به منظور حفظ حقوق خریدار و فروشنده وضع شده و رعایت و توجه به آن برای هر دو طرف معامله الزامی می باشد. عضویت در سایت و یا خرید از آن به منزله مطالعه و قبول شرایط خرید و عضویت و قوانین و مقررات مربوطه است.
 خریداران گرامی موظف اند قبل از ثبت هر سفارش، از کلیه قوانین جدید در این بخش مطلع باشند.

ماده 1 – عضویت در سایت :افراد برای خرید در سایت لازم است فرم عضویت را به طور کامل و دقیق و با اطلاعات صحیح پر کنند. بعد از عضویت در سایت کاربران می توانند خرید های خود را انجام دهند وسفارشات خود را ثبت نمایند.

تبصره 1 ) کاربر باید اطلاعات پستی درخواستی را به‌ طور صحیح در فرم ثبت نام اعلام کند و مسئولیت هرگونه مغایرت مشخصات فوق با هویت واقعی عضو بر عهده خود افراد بوده و فروشگاه هیچ‌گونه مسئولیتی نسبت به مغایرت‌های احتمالی ندارد. صحت این اطلاعات به این دلیل دارای اهمیت است که سفارش های کاربر به آدرسی که وی در فرم ثبت نام اعلام کرده ارسال خواهد شد.

تبصره 2 ) کاربر نباید در سایت ( نظرات و پیشنهادات) اظهاراتی را بگذارد و‌ یا اقدامی نماید که مبین نقض حقوق اشخاص دیگر باشد و یا عمل مجرمانه‌ای را به دنبال داشته باشد. همچنین بحث و نظرهای غیر مرتبط با سایت هیچ کدام منتشر نخواهد شد .چنانچه هر یک از کاربران این ماده را رعایت نکنند، از همکاری با فروشگاه محروم و تصفیه حساب کامل در صورت بدهی طرفین به یکدیگر سریعا انجام خواهد شد.

تبصره 1دقت در خرید کالا و توجه به مشخصات کالای مورد سفارش به عهده خریدار می باشد، لذا قبل از تایید سفارش موارد مذکور را به دقت بررسی نمایید. همچنین قبل از تحویل گرفتن سفارش از صحت بسته ارسالی اطمینان حاصل نموده و در صورت بروز مشکل با شماره های پشتیبانی سایت تماس حاصل نمایید.

تبصره 2قیمت های محصولات موجود در وب سایت و شعب حضوری به روز و یکسان می باشند و قیمتی که در هنگام سفارش مشتری در پیش ‌­فاکتور منظور گردیده است، معتبر می باشد.

تبصره 3پس از هر ثبت سفارش در سیستم، ایمیل و پیامک تایید ثبت سفارش به همراه شماره فاکتور برای مشتریان ارسال می شود.

تبصره 4پس از ثبت سفارش در صورت لزوم طی یک تماس تلفنی با مشتری صحت و تائید سفارش از وی گرفته خواهد شد. لذا خواهشمند است اطلاعات شماره تماس خود را به طور صحیح در فرم های مربوطه وارد نمایید و از ثبت سفارش های غیر واقعی بپرهیزید.

تبصره 5 ) ثبت سفارش و خرید های عمده باید با هماهنگی قبلی با فروشگاه انجام شود و در صورت ثبت سفارش بدون هماهنگی، تصمیم در مورد پردازش یا لغو آنها به عهده فروشگاه اینترنتی هانا می باشد.

ماده 3 – پرداخت هزینهدریافت مبلغ سفارش های ثبت شده از دو طریق پرداخت آنلاین و پرداخت در محل (فقط برای مشتریان تهران) صورت می پذیرد.

تبصره 1در حال حاضر هیچگونه مالیاتی به عنوان مالیات بر ارزش افزوده محاسبه نمی گردد و خریدار تنها بهای کالای خریداری شده را بدون مالیات پرداخت می نماید.
تبصره 2 ) توجه فرمایید که قیمت‌های درج شده بر روی کالاهای وبسایت به تومان است.

ماده 4 – ارسال سفارشسفارش های ثبت شده در وب سایت فروشگاه اینترنتی هانا پس از تاییدیه مشتری آماده ارسال و تحویل پست خواهد شد.

تبصره 1کلیه سفارشات با مبلغ خرید بالاتر از 150 هزار تومان به صورت کاملا رایگان و در خریدهای کمتر از 150 هزار تومان، با هزینه 9000 تومان ارسال خواهند شد.

تبصره 2در صورتی که سفارش از شهرستان باشد، فقط به صورت آنلاین قابل پرداخت می باشد و در همان روز کاری یا در روز کاری بعد تحویل پست داده شده و ارسال می گردد. لازم به ذکر است هر گونه تاخیر و کم کاری از جانب شرکت پست در ارسال سفارش قابل پیگیری می باشد.

همچنین مشتریان می توانند روند ارسال سفارش را در سایت پست جمهوری اسلامی از طریق کد رهگیری مرسوله که در حساب کاربریشان ثبت شده پیگیری نمایند.

تبصره 3سفارش های تهران توسط همکاران پیک در روز و بازه زمانی که مشتری مشخص کرده است ارسال می شوند. اگر مشتری به هر دلیلی نتواند سفارش را تحویل گیرد همکاران پشتیبان برای هماهنگ کردن زمان ارسال بعدی با مشتری تماس می گیرند و همچنین هزینه ارسال مجدد برای بار دوم به عهده مشتری می باشد.

تبصره 4در صورتی که سفارش از تهران باشد، در روز و بازه زمانی که مشخص می کنند تحویل داده خواهد شد.

ماده 5 – تعویض سفارش فروشگاه هانا تحت قوانین مشخص شده سفارشات را تعویض می کند.

تبصره 1سفارش های شهرستان توسط شرکت پست جمهوری اسلامی ارسال می شوند، اگر مشتری به هر دلیلی نتواند سفارشی را تحویل بگیرد برگشت می خورد و همکاران پشتیبان جهت هماهنگی برای ارسال مجدد سفارش با مشتری تماس گرفته و هزینه ارسال مجدد برای بار دوم با مشتری می باشد.

تبصره 2 )محصولات با عنوان اکسسوری، لوازم شخصی برقی، لگ و ساپورت، سوتین ، نیم تنه ، روتختی ، بالشت ، اسباب بازی  لباس زیر و حوله و پتو به علت مسائل بهداشتی تحت هیچ شرایطی قابل تعویض نیستند

تبصره 3تعویض کالا تنها در شرایطی انجام خواهد شد که محصول ارسالی کاملا سالم باقی مانده باشد ، بوی عطر یا بدن را نگرفته باشد و تگ کالا روی محصول وجود داشته باشد، همچنین به طور کامل در بسته بندی ارسالی هانا قرار گرفته باشد.

تبصره 4در صورت هر گونه مغایرت احتمالی اجناس خریداری شده که در فاکتور مشتری و فروشگاه موجود است و محصولی که برای کاربر ارسال می شود پس از احراز موضوع، کلیه هزینه های ارسال و تعویض به عهده فروشگاه بوده و فروشگاه در بازگشت و تعویض سفارش مذکور متعهد می باشد.

تبصره 5در صورت تمایل به تعویض محصولاتی که در هنگام حراج تهیه شده اند توجه داشته باشید که قیمت در نظر گرفته شده برای دریافت اجناس دیگر همان قیمت پرداختی در زمان حراج می باشد .

تبصره 6چنانچه درخواست تعویض کالایی را دارید، که دارای کالای هدیه می‌باشد، در صورت استفاده از کالای هدیه یا عدم رعایت نکات شرایط برگشت کالا، مبلغ کالای هدیه از مبلغ کل کسر می‌گردد.

تبصره 7محصولات فروخته شده در پک محافظ، به علت نکات بهداشتی و تماس مستقیم با پوست، هیچ گونه تعویضی ندارند .

تبصره 8فاکتورهای تعویضی قابلیت تعویض مجدد ندارند.

تبصره 9 ) در صورت بروز هرگونه خطا نسبت به درج قیمت و ارزش ریالی کالاهای موجود در سایت ، حق بلا اثر نمودن سفارش و خرید انجام شده توسط مشتری، برای وبسایت محفوظ است. وبسایت در اسرع وقت وجوه دریافتی طی 48 الی 72 ساعت کاری به حساب اعلام شده توسط مشتری واریز و عودت شود و مشتری با ورود به سایت  می‌پذیرد از این امر آگاهی داشته و در این خصوص ادعایی نخواهد داشت.

ماده 6 – تحویل سفارش : تحویل گیرنده کالا و یا نماینده ایشان(با ارائه ی کارت شناسایی) باید در هنگام تحویل کالا در محلی که آدرس آن را در فرم اطلاعات مربوط به ثبت سفارش اینترنتی پر کرده است حضور داشته باشد و کالا را شخصا تحویل گیرد. در صورت عدم حضور تحویل گیرنده در محل ، کالای مورد نظر با هماهنگی واحد پشتیبانی مجددا ارسال خواهد شد .

تبصره 1در صورتی که در دریافت سفارش خود با تاخیر نامعقولی مواجه شدید حتما با ما تماس بگیرید و از ثبت مجدد سفارش، جدا خودداری کنید .

تبصره 2لطفا با سایر اعضای خانواده یا محل کار خود هماهنگ کنید تا در صورت عدم حضور شما بسته را تحویل گرفته و هزینه آن را بپردازند – در غیر این صورت بسته برگشت داده می شود.

تبصره 3مشتریان تهرانی که سفارش خود را از طریق پیک تحویل می‌گیرند، در نظر داشته باشند که تحویل کالا در درب ساختمان انجام می‌شود و پیک هانا وارد فضای داخلی ساختمان، مشاعات آن یا واحد مربوطه نخواهد شد.

ماده 7 – تعویض کالاچنانچه کالای خریداری شده با محصولی که برای مشتری ارسال شده مغایرت داشته باشد در صورت هرگونه اشتباه از طرف فروشگاه کالای ارسالی بدون تحمیل هیچ گونه هزینه ای به مشتری مشروط به اطلاع در 24 ساعت اولیه و ضمن اینکه پلمپ و برچسب امنیتی محصول مخدوش نشده باشد تعویض خواهد شد.

تبصره 1در صورتی که خود مشتری بعد از دریافت سفارش خواهان این باشد که محصول خود را با کالایی دیگر تعویض کند به شرط باز نشدن پلمپ کالا و کالاهای غیر قابل بازگشت تعویض صورت می‌گیرد.

به این صورت که برای مشتریان در تهران دریافت کالای عودتی فقط از طریق پیک هانا و با هماهنگی قبلی واحد پشتیبانی انجام می گیرد و مشتریان واقع در مناطق دیگر نیز سفارش را برای شرکت هانا ارسال کرده و رسید هزینه پرداختی را در بسته ارسالی قرار می دهند.

بعد از تایید کارشناس مبنی بر سالم بودن محصول، هزینه ارسالی به حسابشان عودت داده می شود.

 

ماده 8 – ارتباط با فروشگاههرگونه ارتباط و تماس با فروشگاه فقط و فقط از طریق راه های ارائه شده در بخش تماس با ما امکان پذیر می باشد.

فهرست